HTML

Nagyító:Flemm-22 albumelemzés

InterjúMajom 2012.05.25. 14:15

2012. május 22.-én jelent meg az Ill Company és a KrellaFlemm kötelékei közé tartozó Flemm bemutatkozó kislemeze,ami a 22 nevet viseli.A lemezen közreműködik Rico,Essemm,Deck és Knozah' B.A lemezen Tay,Winsz,Buck,Alex Csikós és Knozah' B ütemei hallhatók Flemm alatt.A lemez 11 számból,1-1 Intro és Outroból,1 Remix-ből és 8 számból áll.Én nagyon tehetségesnek tartom Flemmet,nagyon egyedi flow-t hozott az országba.Lássuk tehát a számokat:
Intro:Winsz bíttel kezdődik a lemez.Flemm szövegtöredékeket hallhatunk a számban.Nagyon durva kezdése ez a lemeznek,reménykedhetünk benne,hogy végig ilyen trekkeket kapunk. 


22:Alex Csikós a bíten.Az alap nagyon durvára sikeredett.Flemm ezzel a számmal mutatkozik be gyakorlatilag,fellelhetjük benne,mit is képvisel.A refrén nagyon belemászott a tudatomba. "Flemm 22,Flemm 22,Flemm 22!" 


Ennyi kell ft. Rico:Buck a producere a dalnak.A téma pedig a lazulás,az egyéni értékek,kinek mi kell.Nagyon kellemes fílingű szám és jó hallani ez ilyen kombót a lemezen. 


Hidd el:Ez is Buck alapra lett rögzítve,ez gyakorlatilag egy remix.Az elvakult Flemm hallgatók bizonyára rongyosra hallgatták már ezt a számot.Nekem személyszerint a kedvencem Flemm-től.Megjelenik a múlt,a világ jelenkori helyzete és hogy mi lehet a jövőben.Üzenet:Ha belekezdesz valamibe,ne add fel,hidd el,hogy sikerülhet és sikerülni is fog. "Az álmod eléred,csak vidd végig hittel!" 


Mit vársz ft. Deck:Az alapzene Tay munkája.A cím sok mindent elmondhat.Mit vársz ebben az országban ebben a korban?Kilátástalan helyzetekről mesél Flemm és Deck,de azért innen van kiút.Az alapzene zseniális,és megjegyezném,hogy én amúgy is imádom Tay munkáit. 


Van mire ft. Essemm:Winsz a bíten,Flemm és Essemm a szövegeknél.Nagyon kíváncsi voltam már erre a számra,már csak Essemm miatt is.Van mire.Sok mindent elmond ez a két szó.Ez a két srác bizony eljutott a saját kis szobájukból oda,hogy lassan már az egész ország kíváncsi a dalaikra."Van akinek nincs,viszont valakinek van mire!"Winsz alapja zseniális,abszolút ilyen bítet vártam erre a számra. 


Hidd el 2:Azt hiszem,a "Hidd el" méltó folytatása.Ezúttal Knozah' B szolgáltatta a bítet.Erre a számra is kíváncsi voltam már.Ha engem kérdeztek,nem übereli az eredetit,viszont méltó folytatása neki. 


Egy éjszakás:Ismét Alex Csikós zenéjét hallhatjuk Flemm alatt.A cím ismét sok mindent elmond.Az egyéjszakás kalandokról van szó.Igazából ennyi,mást nem fedeztem fel benne.Kellemes az alapzene,jó a téma. 


Trauma 3 ft. Knozah' B:Knozah' B szolgáltatta ismét az alapzenét.Ez a 2 srác harmadszor is Traumába ejtette az országot.Beteg trilógia ez,aminek a végén már nem is tudjuk ki a doktor és ki a beteg. 


Outro:Rocky Balboa beszédét hallhatjuk végszóként a kegyetlen világról és arról,hogy soha ne adjuk fel a harcot,bármilyen kilátástalan is.A skit után Winsz zenéje vezet ki minket a lemezről. 


Felkerült bónusz dalként az eredeti Hidd el is a lemezre.Ezt a dalt már kiveséztem kicsit feljebb.Én ezzel a dallal ismertem meg gyakorlatilag Flemm zenéjét,és azóta is nagyon tisztelem a munkásságát. 


A lemez maga nagyon jó lett.Tökéletes bítek,bitang flow.Van mondanivalója a lemeznek,amit nagyon sok itthoni lemezből hiányolok sajnos.
Csúcspont(ok):Ha a csúcspontokat kérdezitek,felsorolhatnám az egész lemezt.Jól össze lett rakva,tökéletes közreműködőkkel,a keverés is hibátlan.
Mélypont(ok):Egy sorral feljebb már elmondtam,hogy én nem találtam hibafoltot...:D
Tehát Az Ill Company,azon belül is a KrellaFlemm kötelékei közé tartozó Flemm bemutatkozó albuma, a 22 nálam egy tízes skálán 10 pontot ért el.Aki még nem hallgatta meg,pótolja nagyon gyorsan,a lemez tölthető ingyenesen.Aki meg meghallgatta,annak is ajánlom ezt az albumelemzést kiegészítésképpen! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamihazai.blog.hu/api/trackback/id/tr14545804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása