HTML

Minden,ami hazai

Minden,ami hazai!!!

Friss topikok

Címkék

Filmvilág:A fekete ruhás nő filmajánló

InterjúMajom 2012.05.31. 13:53

Mai Filmvilág rovatomban egy nem olyan régi filmet vesézek ki.Daniel Radcliffe (Harry Potter) a főszereplője ennek az 1800-as években játszódó filmnek (vagy legalábbis én abba a korba tudnám besorolni). 

Az alapsztori:Arthur Kipps (Daniel Radcliffe) egy jól menő ügyvédi iroda egyik alkalmazottja.Egyedül neveli kisfiát,miután a felesége sajnálatos módon belehalt a szülésbe.Kipps-nek munkát ajánlanak:el kell mennie egy távoli kis faluba,elintézni egy régi ház eladását,miután a birtokosa (egy idős hölgy) meghalt.Kipps-re mindenki furcsán néz,kiközösítik őt.A bonyodalom csak fokozódik,mikor Kipps meglát egy kísérteties fekete ruhás nőt az ódon házban.A rejtély megoldása Kipps-re vár,de vajon van-e elég erő benne,hogy végigcsinálja,amivel megbízták?Sikerül-e eladni a házat és letépni a fátylat egy réges-régi rejtélyről,mely behálózza az egész falut?Szerintem ez a film központi kérdése.

Amikor először hallottam erről a filmről,egy kérdés merült fel bennem:Meg tudja-e ölni magában Daniel Radcliffe Harry Pottert,túl tud-e lépni saját árnyékán,fel tud-e igazán nőni?Amikor megnéztem a filmet,választ tudtam adni erre a kérdésre.Daniel nagyon hitelesen játszotta a nehéz időszakon keresztülmenő ügyvédet,a film közben nem is tűnt fel nekem,hogy ez a gyerek Harry Potter.A film maga nagyon jó lett,a bonyodalom a szemünk láttára bogozódik ki,és vannak benne ijesztő jelenetek.Nagyon ijesztőek.Ami azonban zavart a filmben,az a kínzó csend.DE valahol ezt is meg tudom érteni.Egyedül vagy egy kísértetjárta házban,messze a falutól,telefon nem volt még abban a korban.Társaságod sincsen,persze a házban kísértő szellemen kívül.Kihez is szólhatnál?Ha magadban beszélsz,az az őrület első jele,nem igaz?A film vége sem lett annyira jó,véleményem szerint.Aki még nem látta a filmet,azoknak nem árulok el semmit,de szerintem záródhatott volna úgy a történet,hogy a kívülállók hogyan látják a végkifejletet.

Szóval szerintem remek kis vérfagyasztó filmet kaptunk,nincs igazán tinihorror jellege.A fekete ruhás nő az én 10 pontos skálámon egy erős 8 pontot ért el.Az elejétől a végéig átjárja a filmet a szomorúság és a félelem.Azoknak,akik még nem látták,azt üzenem,hogy gyorsan pótolják,ha jó filmet akarnak látni.Higgyétek el,hogy van élet a Harry Potter után is.Ez a film rá a bizonyíték.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamihazai.blog.hu/api/trackback/id/tr134557148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása